Torro T34/85 (1:16 / BB)

248,95
Door de modder, het losse zand of het heuvelachtige terrein rijden met een RC tank, is leuk om te doen. Simuleer een complete veldslag en geniet van de vele uitbreidingen die een RC tank heeft.

Direct leverbaar (razendsnel bij je thuis)

Over de Torro T34/85 RC tank

De T34/85 was initieel bestempeld als een “beter bewapende” versie van de succesvolle T-34 medium tank. Deze tank is in grote aantallen gemaakt door de Sovjet Unie in Wereld Oorlog II. De Duitsers vielen in juni 1941 de Sovjet Unie binnen en de Panzer III en Panzer IV tanks vormden tot dat punt de ruggengraat van de aanval. Dat veranderde echter snel, toen de Sovjets de zwaar bepantserde en bewapende T-34 tanks inzetten, naar de KV-1 en KV-2 tanks.

De originele T-34, had een 76mm kanon dat zichzelf bewees in de strijd tegen de Panzer III en Panzer IV tanks. De Duitsers, in reactie daarop, voorzagen de Panther en Tiger series van grotere kanonnen en nog betere bepantsering. De T-34/85 kwam dan ook op een moment dat de Sovjets aan het zoeken waren naar een tank met grotere vuurkracht. Ook was de T-34/85 voorzien van een totaal nieuw 5-taks schakelsysteem en een nieuwe 3-mans koepel.

Prestaties van de Torro T34/85 radiografische tank

Deze T34/85 radiografische tank, is een gedetailleerde, zorgvuldig gemaakte replica van het origineel. Het Duitse bedrijf Torro voegt hiermee weer een prima RC tank toe aan het ruime arsenaal. Deze Torro T34/85 RC tank is in de schaal 1 op 16 (1:16) gemaakt. De radiografische tank is volledig in elkaar gezet, afgewerkt en via de airbrush gespoten.

In deze versie van de RC tank, heeft Torro daarnaast nog enkele luxe features verwerkt. Een van deze features is het zogenoemde “infrarood (IR) battle systeem”. Via dit systeem ben je in staat een gevecht met de RC tank te simuleren. Wordt de op afstandbestuurbare tank namelijk geraakt, dan zal deze langzamer gaan functioneren om een realistisch gevecht te simuleren. Ook zal het systeem bijhouden wanneer de RC tank kappot geschoten is, en dus verloren heeft.

Een andere feature die is toegevoegd aan deze RC tank, zijn de verschillende geluidseffecten. Zo heb je een rijgeluid wanneer de RC tank beweegt, een startgeluid wanneer de radiografische tank start en een kanonschot. Ook heeft deze RC tank van geluiden voor explosies, alarm en een machinegeweer. Torro heeft de T34/85 radiografische tank daarnaast ook erg wendbaar gemaakt. Zo kan de loop van het kanon draaien van boven naar beneden. Ook is deze RC tank in staat om zowel naar links als naar rechts 360 graden te draaien.

De Torro T34/85 RC tank kopen?

Ben je benieuwd of de Torro T34/85 RC tank de tank is waar je naar opzoek bent? We hebben de belangrijkste eigenschappen van deze topper voor je onder elkaar gezet. Wel zo makkelijk bij het maken van je keuze!

Kleur: groen
Editie: Torro-WSN
Schietfunctie: infrarood (IR)
Assen: plastic
Schaal: 1:16
Wielen: plastic
Tracks: plastic
Koepel: plastic
Gewicht: 5KG

Wil je een RC tank kopen die een belangrijke verandering binnen Wereld Oorlog II teweeg heeft gebracht? Dan is de Torro T34/85 RC tank een absolute aanrader. De radiografische tank, komt gebruiksklaar uit de doos en hoeft niet eerst in elkaar gezet te worden. Ook het verven is reeds gedaan. Dankzij de unieke features, zoals de geluidseffecten, het infrarood battle systeem en de flexibiliteit steel je met deze RC tank beslist de show.

Specificaties van de Torro T34/85 RC tank

Hieronder volgt een overzicht met de belangrijkste specificaties van de Torro T34/85 radiografische tank:

lengte (totaal):
50cm

breedte:
18,5cm

maximale snelheid:
18 km/h

motor:
2x280 Super Engines en 3x130 super motors

controller:
2,4 GHz radio controller

USP's van de Torro T34/85 bestuurbare tank

kant en klaar vanuit de doos
eenvoudige besturing met de 2,4Ghz afstandsbediening
infrarood laser systeem detecteert schoten
diverse geluiden (kanonschot, opstarten, rijden, etc)
Review van op

Al sinds mijn 19e heb ik een soort van slagveld nagemaakt. Elk weekend werk ik hieraan en het is inmiddels goed gevuld. Op een beurs sprak ik iemand die dezelfde hobby had en die gekozen had voor een RC tank. Het geluid gaf voor hem de doorslag.

Na een tijdje gezocht te hebben koos ik voor deze RC tank van Torro. De features qua licht en geluid gaven toch wel de doorslag. Ook de IR mogelijkheid vind ik gaaf. Tijdens een gevecht valt nu goed te simuleren wanneer de tank getroffen word.

Verbeterpuntje voor de webshop zou ik vinden dat de benodigde batterijen ook worden meegeleverd. Dit lijkt me een kleine moeite maar het zorgt er wel voor dat je meteen aan de slag kan!




Review van op

Al heel lang opzoek naar dit model.. thanks RadioControlExpert




Review van op

In één woord: geweldig!