Bij de RadioControlExpert vinden we ons producten belangrijk. We houden er van. Een product wordt dan ook uitvoerig getest, voor we het verzenden. Het is dan ook ons streven om te zorgen dat je aankoop in een uitstekende conditie bij je aankomt. We gebruiken hiervoor een verzekerde verzending en verzegelen elke doos. Helaas maken we wel eens mee, dat er door het transport dingen beschadigen. In een dergelijk geval, kun je gebruik maken van de garantie. Wel willen we je vragen, om ons dit te laten weten binnen twee maanden na de constatering. Valt het binnen de garantieperiode? Dan wordt het uiteraard zonder kosten voor je gemaakt of omgewisseld.


Klachten

Helaas gaat het niet altijd zoals we verwacht hadden. Het kan dan ook voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We willen je dan vragen om eerst contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar via de e-mail, de chat of via de post. Resulteert dit niet in een oplossing? Dan kun je het geschil voorleggen aan de Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ waarbij wij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.